07-feb-2009 kl. 11.39; fullpackad helg, elr vad??

heeej alla människor :D

den här helgen kommer att vara ganska fullpackad för mej...fasst idag ska jag i och för sej ta det ganska lungt, men imorn, söndag, ska jag va borta nästan heela dagen,,idag har jag bara en basketmatch, men imorn så ska jag först dansa, kl 10.55, men vi måste åka typ vid 10.30. sen direkt efter det ska jag åka och spela en till basketmatch som börjar kl. 12.00, men jag kommer missa första kvarten kanske, och sen så ska jag sova hos ebba,,elr så ska hon sova här :D (asså vi e lediga på måndag, för då e det studiedag för alla komunala skolor i sollentuna:))
kanske tar nåra bilder efter matchen som jag kan ladda upp på bloggen, men får se om jag kommer ihåg :P


heej då, vi ses snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0