14-feb-2009; alla hjärtans dag <3

hejhej alla!

idag e det alla hjärtans dag. det brukar inte vi "fira" i min familj, men jag tänkte överraska mina föräldrar, så igår köpte jag en alladinask, med chokladhjärtan, och imorse så gjorde jag frukost på sängen till mamma och pappa,,,,<3 dom blev jätteglada. 
imorn ska jag te stinsen med alice, och då tänkte jag klippa mej. aja,, ikväll ska vi (min familj, och jag) te nåra kompisar och fira nyår (?), ni kanske undrar va jag menar, men det e så att vi har firat nyår med dom så länge jag kan minnas, men just det här nyåret så skulle dom te "costa rica", det ligger i typ centralamerika,,, iaf, tillbaka till ämnet...därför ska vi liksom fira nyår idag med dom istället :) det ska bli jääätte roligt, hoppas jag iaf!

hej dåå, glaad alla hjärtans dag allihopa! <333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0