21-feb-2009; bio och sportlov

hejhej allihopa!

igår slutade vi skolan för sportlovet! :) det ska va så jävla skönt att vara i åre där jag och min familj och en del av min släkt ska tillbringa veckan med att åka skidor. dessutom ska jag ta lektioner i snowboard vilket jag började med förra året . jag och min kusse ska gå i en fortsättningsgrupp tsm. x) aja,, idag va jag på bio med min bror, vi såg I taket lyser stjärnorna XD den va bra men sorglig, fasst inte så att man grät, men va lite ledsen och tänbkte på hur dumt av henne det var att göra så! aja,, nu har jag inget mer att skriva :S kommer inte kunna skriva under lovet för det finns inget internet där uppe (tror jag), och dessutom kommer jag inte ha tid...så syns efter lovet!


puss och ha ett underbart sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0