f-låt :*

heej alla!

f-låt att jag inte skrivit på länge. jag har väl inte riktigt haft tid,,,
igår hade jag och ebba en överraskningsfest för mathilda som fyllde 13 i tisdags. vi bjöd några killar och några tjejer i klassen och några i femman som mathilda känner :) det var jätterooligt xD först var det väldigt stressigt, för jag och ebba hade väldigt mycket mat att göra..men sen blev det roligt :D vi började kolla på en film, det va typ en slags skräckfilm, men det va inte som "saw" t ex.
 Men efter typ 40 min så blev en tjej jätterädd, så då stängde vi av, men det gjorde inte jättemycket,,,vi såg faktiskt klart den i skolan idag :) sen satte vi på "superhero movie", den va rolig, men vi såg inte klart den heller för alla ville köra "ryska posten", det va asroligt!! x) juste den första filmen vi såg hette "instängd".
juste, mathilda som vi hade festen för blev asrädd när alla hoppade fram och sa grattis :D  men sen blev hon jäätteglad över att vi hade fixat festen.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag blerv inte bjuden :( påå fsten aja ses

2009-02-26 @ 22:20:50
URL: http://mltsanni.blogg.se/
Postat av: jenny

men vi bjöd bara hennes närmsta kompisar,,,lessen sanna :S

2009-03-01 @ 18:13:46
URL: http://jexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0