omogen??

hahahhaha, ojdå, råkade publicera:D

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i smset. gör likadant på varje fråga.

1. vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?
mm det vet jag
2. vad säger du alltid till din bästa kompis?
tja vad gör du
3. vad är det första du säger när din kompis blir båkörd av en buss?
jag vet<3
4. vilket sms blev du mest berörd av?
det är nu 2 dagar kvar på din nuvarabde prisplan, sedan ringer du med comviq kontant.
5. vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
men du har ju mathilda.
6. vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
ah
7. vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
ring 112 dt mitt hem nr x)
8. vad vill du höra mest av allt?
J
9. vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Kolla barnens miner:P
10. din romantiska replik
Jag e på toa ska göra saker
11. vad skulle du säga om du blev bestulen?
ne
jag hittade den på juls.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0