25 januari 2009 kl. 19:50

heeej alla!
f-låt att jag inte skrivit på flera dagar, men jag har haft mycke att göra :S
men nu e jag här igen! :D:D
jag har haft ett återfall av lite migrän idag, men jag går på huvudvärkstabletter och klarar mej hyffsat. jag har åtminstånde inte spytt idag, även om jag mådde illa. :P haha
men nog om det. jag tråkar ;( det e tråkigt, så jag får ta och hitta på nåt, men det e svårt när huvudet känns som om det ska sprängas... :( men jag kan ju läsa, när jag e klar  med datan.

nu en dagens outfit:

dagens outfit: svarta mjukisbyxor, stor grön tröja, svart college-tröja, vit-gråa strumpor
dagens smink: nada (det e ju söndag hemma)
 

haha, det va det :P:P

puss och kram från migrän-sjukt barn:P:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0