ääälskar deeej alicee<33333

nu kommer ett inlägg som är tillägnat min älskade sötaste skumbanan/tokflicka/älsklings-alice!<333
alltså jag älskar deej otroligt fantiskt baunta mycket, jag hoppas du förstår det för jag vet inte hur jag ska berätta huur mycket jag egentligen älskar dej tokflickaaa!! 
alltså när jag sitter och tänker tillbaka på alla våra ofantligt många underbara minnen så kommer jag ju knappt ihåg alla. bara dom absolut bästa, som när vi smetade chokladsmet i ansiktet, we <3 underbara kvällar ,hos annis och thomas (du fattar), och mkt mkt meeeeer! alltså det e så underbart att bara tänka på dej och att va med dej, då är man ju heelt lycklig! förstå hur mycket jag älskar och alltid alltid kommer att älska dej sötaste alice! <3333333 jenny<3alice 

puuuuss alice<3333333

Kommentarer
Postat av: a'

naw gumman, fan vad fint. all denna text till dej med! ÄLSKAR DEJ MEST KNASFLICKA, JEXII, BARDOMSVÄN, BÄÄSTA KUSIN OCH allt!! fan vad du betyder! alltid vii<3333333333

2009-01-20 @ 21:07:55
URL: http://axii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0