alla barnen :P

i skolan har vi nu börjat berätta "alla barnen"-historier. inte dom man berättade när vi va så utan lite snuskigare och roligare! :P aja, jag har iaf kommit på dom bästaste bästa själv, och vissa med ebbman. här kommer nåra som vi kommit på iallafall:

(vi kör med dom helt utan poäng som inte rimmar):

Alla barnen använer kondom utom lasse för han använder en påse!

Alla barnen är prinsessor utom silvia för hon är drottning! 

Alla barnen heter ebba utom camilla för hon heter nilla! (den rimmade faktiskt)

hahahahahahahahahha, vi kom på fler som jag inte kommer ihåg, men dom här e så jävla roliga att man ligger och garvar i typ flera timmar :D haha

den med "lasse" kommer från den här "alla barnen"-historien:

Alla barnen använde kondom utom lasse fför han änvänder en icakasse! (hahaha, våran e mycke bättre, om jag får säga det själv)

 

Kommentarer
Postat av: jenny

små* menade jag

2009-01-29 @ 15:34:06
URL: http://jexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0