dagens <33

haha, nu ska jag skriva en dagens har jag bestämt mej för, så det gör jag <33 :P ;

Dagens vill ha: böcker; när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta
dagens klädsel: gråa leggings, jeans pösiga byxor, svart långärmad tröja, svart pösig t-shirt, randig slips
dagens smink: inget (det e ju hemmalördag)
dagens frisyr: mellanhögt uppsatt
dagens händelse: jag kanske får mina efterlängtade böcker (högst upp)
dagens låt: kanske romio och juliet, the killers
dagens planer: vara hemma
dagens saknad: älskade alice <33
dagens dummaste: alla elaka
dagens favorit: alice
dagens köp: inget
dagens godis: inget..än
dagens dryck: mjölk
dagens läsning: hoppas mina böcker <3
dagens humör: irriterad
dagens ord: haha
dagens ont: ögonen
 

haha det va det! <33 har tagit den från en kompis blogg;
http://iddus.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0