haha rolig sak (?)

såg denna på min kompis blogg, haha den va lite rolig så jag kopierade den...:P
Ta var sjunde i din kontaktlista och fyll i...


Hej jag heter christian Jag tror inte på gud, jag tror på hem
men jag avgudar karin eriksson
mobilsvar suger på matte. petra hallin och sören kommer bli tillsammans.

anna-karin bergström tror på jultomten och ebba kommer bli modell.

jonas kommer vara med i big brother i framtiden!

matilda hallin är utseendefixerad och natalie brukar glömma att duscha.

Men sanna gillar att bada naken och vendela har 3 bröst!

alice skumbanan<33 kommer bli polis och av misstag döda farfar men folk bryr sig mer om att josse inte kommer till skolan nästa vecka för maya har kidnappat honom/henne.

haha, vet inte ens vf jag skrev denna historia..den va ju inte ens kuul men that´s meee! :P haha

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe tja de var kul du fick de från julia eller hur.. hehe skit kul grej ses

2009-01-17 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0