söndag 18/1 -09 kl: 11.37

idag ska jag nästan bara trååååka! :( fett tråkigt. haha
jag frågade alice om hon kunde men det gick inte och jag orkar inte fråga nån annan (?), fråga inte vf! :P haha

aja, vid fyra ska jag iväg till antons släktkalas och då får man ju träffa släkten, och alice iaf! :P:P skojigt! :D
nu kommer en dagens (för att jag inte har nåt annat att skriva :P):


Dagens vill ha: sällskap :P 
dagens klädsel: 
leggings grå, byxor baggiejeans (?stavas det så?), svart långärmad tröja, stor tröja..
dagens smink: mascara, kajal
dagens frisyr: mellanhögt uppsatt, utsläppt lugg :P 
dagens händelse: antons fest :D
dagens låt: wind of change, scorpions
dagens planer: antons släktkalas, hemma
dagens saknad: klassen(?), alice, ebba 
dagens dummaste:
julgranen (som försvann idag) :(
dagens favorit: min familj :D
dagens köp: inget
dagens godis: inget
dagens dryck: te :P
dagens läsning: när jag hör din röst :P
dagens humör: flumsig :P:P
dagens ord: inget ord :(:(:(:((((
dagens ont: mina knän! :(((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0