stinsen <3

heeej allihopa everybody!
idag hade jag tänkt att jag skulle åka till stinsen med min pappa och jonas, men så blev det inte. jag vet inte vf, men jag orkade helt enkelt inte. vi skulle köpa en present till kusse anton som fyller 10 år idag och imorn är det kalas för honom och sen skulle dom klippa håret och köpa lite småsaker till sej själva och sen skulle jag köpa två böcker...elr mamma och pappa skulle köpa åt mej så det får pappa göra åt mej då! :O imorn som sagt ska anton ha kalas för att han fyller år och då hoppas jag mer än allt annat att min älskade kusse och kompis ALICE kommer!! <333 juste, idag målade jag en fin(?not?) bild med mina fina  färger jag fick av min farfar i julklapp <333 apropå julklapp så ska vi kasta ut julgranen idag! haha :P dom flesta kanske gjorde det i tisdags men vi gör det idag! haha

kraaam JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0