04-mar-2009; bad, alice, ebba

hejhej!

igår var vi, som sagt, och badade med klassen. det var faktiskt ganska tråkigt, för jag så pass smal som jag ändå är blir jäääättekall på typ två mikrosekunder :P och så var ju alice med också. hon hade trevligt verkade det som, ända tills vi skulle åka till badet, för där satt hon bara och kollade på, och det kan inte vart särskilt roligt...men jag gick iallafall upp när jag hade gjort vattenprovet (som alla behöver göra varje år), och simmat 4 längder till. jag gick alltså upp ungefär 20 minuter före alla andra och så gick jag och alice ut till omklädningsrummet och jag duschade och bytte om o.s.v..
sen när vi kommit hem från badet och slutade skolan så gjorde jag och alice amerikanska pannkakor, som vi åt med sirap (och jag som hade lovat att va nyttig hela den här veckan). det var vääldigt gott men vi blev oerhört mätta. :O det roliga va att, när jag och alice kom hem från skolan så stog johan, viktor, sebastian och christian utanför mitt hus, och började kasta snöbollar på oss! senare visade det sej att felix också stog och gömde sej i buskarna men det såg vi inte förren efteråt. men iaf så hade vi snöbollskrig ett litet tag innan jag och alice smet in för att vi glömt vantar och våra händer var genomfrysta... grejen va att killarna fortsatte terrorisera mitt hus med snöbollar och plingade på dörren typ heela tiden. det va ganska kul men det tog lång tid att göra pannkakorna eftersom vi va tvugna att springa mellan dörren och köket hela tiden :P
skriver mer sen, måste gå nu!

  fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0