07-mar-2009; shoppingdag x)

hejsan allihopa everybody!

idag har jag vart på stan i sex timmar och shoppat kläder med min mammapamma! :)
det har varit jättekul, och vi har inte bråkat en enda gång, vilket typ aldrig har hänt när vi har varit ut och shoppat kläder dom senaste åren. XP jag har köpt (eller mamma har betalat dådå...) två jääätte fina t-shirtar på monki. asså jag var i en provhytt i typ en halvtimme och provade typ 20 olika t-shirtar, för alla e ju så jääävla snygga! sen köpte jag en t-shirt på åhlens med en kärleksängel (eller va faan det heter) på, det va typ e-sprits ungdomsmärke (eds). sen ett vanligt enfärgat typ orangefärgat linne från topshop. efter mycket letande ett par snygga jeans på bikbok ( jag fick lite tvångsångest när vi kom hem och kom på att dom inte såg så speciella ut som min vanliga klädstil :S, men aja,,dom e fortfarande snygga xD), en vanlig vit långärmad t-shirt från hederliga H&M. en asball typ farfar-keps  från det där H&M i gallerian som har typ bara ungdomskläder. och tillsist en tjocktröja från carlings. det var nog allt tror jag x) älskar att shoppa när man behöver saker så att mamma bjussar :P

kanske laddar upp bilder sen, får se om jag orkar...

ha det bra, marabouchokla'  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0