09-mar-2009; tråkigt liv??

heej allihopa!
jag har inget att skriva om.....som vanligt.......
igår så var det söndag och då var jag på släktkalas, det va roligt :) jag va med alice (!!!!) och vi hade skitskoj, låg mest inne i simons (kusse) rum och snackade, och så kom filippa (också kusse,,,hon e 5 år) in med jämna mellanrum och va med oss. ett tag va hon så jäävla jobbig, när hon typ kom in när vi satt och snackade och började prata i 110! då började vi snacka engelska (elaka vi), och så gick hon ut, för hon inte förstod vad vi sa. aja, det va asgod mat (lasange)  och till efterrätt va det pinocciotårta (marrängtårta) och den va så god att jag typ svimmade!!!!!

jag ska tydligen nu va med på en till blogg med mina kompisar ida, olivia, julia, vendela, mathilda och ebba. hoppas jag inte glömde nån nu(!), förlåt isåfall.


chingchong hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

oupps, glömde att säga vad bloggen hette :S den heter (som det står här ovanför "iklasssexa.blogg.se" x)

2009-03-10 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0