10-03-2009; tibet, basket?

heej!

idag var det faktiskt exakt 50 år sen kinesiska folkets befrielsearmé gick in i tibet och döda flera hundratusen människor.
om du känner med deras familjer och vill hedra dom så kan du ju ha en tyst minut, annars kan du ju kanske bara skicka dom en tanke nån gång under dagen.  elr inte om du inte har lust.

jag har basketträning idag men känner mej lite krassslig, så jag får se om jag går...

på eftermiddagen idag så var jag på en ledbandsundersökning (mm.) och dom kollade på mina knän som jag har så jävla ont i heela tiden, och alla andra ledband ochh muskler och sånt i kroppen.
jag hade inget fel på knäna, antagligen bara växtvärk, men om det blev akut värre skulle vi söka hjälp igen :)


e så trött att jag säger hejdåå nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0