17-mar-2009; ingen header...

heeej igen allahopa!

idag är det tisdag, och jag ska ha träning. Ida hade köpt två skräckfilmer igår, och hon fråga om jag ville komma över och se på dom med henne och typ några fler, men eftersom jag har träning så sa jag nej. jag tycker att det e jättemysigt att titta på film med tjejorna men, egentligen så är jag inte mycket för skräckisar. jag ligger bara vaken halva nätterna och vågar inte somna.

aja, ville också säga att julia inte kan logga inm på min blogg, fasst hon har fått lösenordet, så det blir ingen ny header tyvärr, om hon inte lyckas komma in :S

aja, här kommer vilka ämnen vi har haft idag:

matte [ ]
svenska [ ]
engelska [ ]
NO [x] sören pratade på om neandertalarna
SO [x] asien, religonskunskap
idrott [x] badminton och volleyboll
språkval [ ]
bild [x] gjorde klart en uppgift där man skulle rita ordspråk, asså vad dom egentligen sa, som typ; fjärilar i magen, och då skulle man rita en gubbe med fjärilar i magen.
livsviktigt [ ]
EV (eget arbete typ) [x] lite olika.

dessutom hade jag utvecklingssamtal, och det gick bra. x)
 

Kommentarer
Postat av: julia...

Jenny kan du inte testa ändra lösen igen?

2009-03-24 @ 18:43:48
Postat av: kariiin

haha du borde skriva tkr jaa xD

2009-04-20 @ 22:21:12
URL: http://thelittleprinces.blogg.se/
Postat av: Anonym

har slutat blogga på den här bloggen, men har gjort en ny : absolutperfekt.blogg.se :P

2009-05-07 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0