längtar ihjäl mej efter a'tok!<3

hejhejhej!

jag längtar asmycket eft alice "tokflickan" åsbrink som jag älskar oerhört mkt!
men som tur e så har hon studiedag imorn och ska komma till min skola och va där en dag. jag sa till min lärare att hon funderar på att börja, men det gör hon inte egentligen, det sa jag bara för att hon skulle få komma :P
aja, vi ska bada med klasen imorn osso, så alice får följa med dit. hon får välja själv om hon vill bada elr inte, men jag tror inte hon vill det :S
juste hon fyller år imorn osso så jag har köpt lite presenter ..hoppas hon blir glaad :) kan inte skriva vad det är, om hon skulle läsa det :P


hejdåå allihopa, och grattis i förskott alice sötnosen <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0